Reclame-ontwerp
Ontwerpstudio / Grafische vormgeving
Grafische vormgeving is het visueel vormgeven van ideeën via onze verschillende mediadragers, met als doel om mensen iets mee te delen. Dit vereist de inzet van zowel creatieve als technische vaardigheden. In onze grafische vormgeving wordt zowel visuele expressie als creativiteit nagestreefd in de presentatie van teksten en afbeeldingen. In praktijk strekt de grafische vormgeving zich binnen Publistep uit van het traditionele drukwerk en het web(banner)design tot campagnes voor onze ledschermen. Het primaire gereedschap van de grafische vormgeving blijft de creatieve geest. Kritisch, objectiverend en analytisch denken zijn vereist in de vele vormen van het ontwerp.
Advertentie-opmaak: Het is een groot verschil met welk doel u adverteert. Gaat het u vooral om naamsbekendheid? Of gaat het u om directe respons? Een imagocampagne is beduidend anders dan een actie- of themacampagne. In alle gevallen is het echter de kunst om de aandacht te trekken, de boodschap tussen de oren te krijgen en het gewenste effect te bereiken.
Dat is vakwerk op – letterlijk – de vierkante millimeter. Het is een kwestie van het juiste beeld, de juiste kopregel en de juiste ‘prikkels’. De ene keer een sterke metafoor met een teaserende header. De andere keer een verleidelijke productfoto met een duidelijke call-to-action. Zullen we een voorstel maken…?
-
ARK uitvaartzorgLedschermreclame -
Noon by PrestigeLedschermreclame -
GeurtsLedschermreclame -
SavemakLedschermreclame -
BéautiqaLedschermreclame -
Verwarming en Sanitair CeustermansLedschermreclame -
Autocars Neyens nvLedschermreclame -
Itzu CleaningLedschermreclame -
BrabantiaLedschermreclame -
DecoLedschermreclame -
VoetbalXprtLedschermreclame voetbalvakblad VoetbalXprt -
Mc Donalds LanakenLedschermreclame -
Jumbo Pelt en LanakenLedschermreclame -
Volvo RuttenLedschermreclame -
Farm FritesLedschermreclame -
IKMWLedschermreclame -
Limburg MotorhomesLedschermreclame -
Atelier InterdesignLedschermreclame -
VatanaLedschermreclame -
Franssen KeukensLedschermreclame -
LivengoLedschermreclame -
AVL WoningbouwLedschermreclame -
BelfiusLedschermreclame -
JonghArtAdvertentie-ontwerp -
VTK TegelsLedschermreclame -
Paul De GrandeAdvertentie-ontwerp -
DiversenWeb-bannerontwerp -
Michel VerschaeveAdvertentie-ontwerp -
AD DelhaizeLedschermreclame -
Bouwpunt DeketelaereAdvertentie-ontwerp
Een advertentie opmaken in 5 stappen:
A (Attention) : Trek de aandacht door kleur, beeld, typografie
I (Interest) : Wek interesse door positieve aspecten en beloftes (service, kwaliteit, enz.)
D (Desire) : Stimuleer het verlangen, drang, voorkeur en benadruk het waardevolle
A (Action) : Zet de consument aan tot actie (waar, wanneer, hoe, ...)
R (Repeat) : Zorg voor herhaling en regelmaat